30 Ağustos 2013 Cuma

Wolfteam E-pin (Nakit) Hilesi


Merhaba değerli site takipçilerimiz bu yazımızda sizlere wolfteam e-pin nakit hilesini sunuyoruz.tek bir eklenti ile istediğiniz kadar nakit elde edebiliceksiniz.
Öncelikle Buradan yazılımı indiriyorsunuz .
Yazılım indikten sonra Wolfteam Nakit Hilesi.exe dosyasını açın .
Ardından Çalıştıra Tıklıyoruz.
Google Chrome Tarayıcınız kapanıp açılacaktır . Açıldıktan sonra https://bill.joygame.com/index.aspx adresine girip Jp mizi kontrol edelim.


Gördüğünüz gibi 50.000 JP  hesabımıza yüklenmiştir !
Eğer JP yi çeviriken yetersiz bakiye hatasını alırsanız Sponsorların hepsine üye olmamış demektir ! Bunun için uygulamamıza tekrar geri dönüp üye olduktan sonra deneyiniz !
Not : Sadece Google Chrome Tarayıcılarda Çalışır !
Videolu Anlatım ;

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. süleyman bey doğru yaptığınız takdirde sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. aynen
      olmuyo bı yarım et

      Sil
  2. kaç kez denedim niye olmuyor admin

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar wallaha google chrome kullanıyom ama kapanıyo bidaha açılmıyo we nakitte gelmedi nolur yardım

    YanıtlaSil
  4. aynn bnde hackı calıstır dıyo chrome kapanıyo ve tekrar acılmıyo bn kedım acıyorum siteye giriyorum gelmıyo we win8 kullanıyorum

    YanıtlaSil
  5. benim windows 7 ve chrome ama olmadı yardım edinnnn

    YanıtlaSil
  6. oluuuyor karda windows 7 windows xp diye bir sorun yoki yaaa her ne olursa olsun kardeşleim olur

    YanıtlaSil
  7. Wolfteam hileleri kategorisinden en güncel e-pin nakit hilesine bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. ya admin bide çevirsen şu jpleri

    YanıtlaSil
  9. Admin TW Verelim Öyle Ayarla ?

    YanıtlaSil