6 Kasım 2013 Çarşamba

Programsız Wolfteam Beta Bug Hilesi Videolu Anlatım


Programsız Wolfteam Beta Bug Hilesi Videolu Anlatım
Wolfteam Beta Süper Bug Hilesi
1-Oyunumuzu açalım
2-ölüm oyununa girin(hem insan hemde kurtta dönüşmesi lazım)
3-g ye bastıktan 2 sn sonra kurta dönüşün
4-silahınızı yere atmak için G tuşunu basın
5-ama silah yere düşmeden kurta dönüşün 
6-VE bugumuz olmuştur.
7-Bug olduğunda Nişahgahı olmicak yani normal silahta olmicak ama 
elverici alırsanız onun nişangahı gözükür
Bugu ilk başta yapamaya bilirsiniz 10 -15 defa deneyin olur
Bugun Faydaları
ben buz kurt kullanıyorum onun için bug yaptığımda
mermi sıkıyorum ister uzaktan olsun ister yakından olsun
mermi kime değerse onu donduruyor ve öldürüyor hani buz kurtla pençe atıyonuz ve adam donuyo ya aynen öle olacak ve bugumuz hem kurt hem insan olduğu için R tuşuna basılı tuttuğunuzda kurtun kalkanını dolduruyor ve böylece kolay ölmezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder